Informujemy, że Crafthaus.pl z definicji nie jest sklepem internetowym. Jesteśmy serwisem afiliacyjnym, który prezentuje produkty pochodzące od zewnętrznych marek i sklepów. Dlatego też Serwis Crafthaus.pl we współpracy z partnerami, przekierowuje użytkowników bezpośrednio do ich stron, gdzie mogą oni kontynuować zakupy. Oznacza to, że umowę zakupu użytkownicy zawierają zawsze ze sklepem-partnerem, a nie z serwisem Crafthaus.pl.
Kto realizuje dostawę?
Dostawę zamówionych produktów realizuje wyłącznie sklep-partner, u którego dokonano zakupu. To on odpowiada za:
- dostępne metody i koszty dostawy,
- terminy wysyłki,
- śledzenie przesyłki,
- obsługę zwrotów i reklamacji oraz ewentualne uszkodzenia w transporcie.
Koszty i terminy
Ze świadczeniem usług przez Crafthaus.pl nie są związane żadne koszty przesyłki, dlatego finalne opłaty za dostawę ustala i pobiera sklep-partner. Dokładne informacje o kosztach oraz czasie dostawy można znaleźć na stronie produktu lub w koszyku sklepu, do którego użytkownik został przekierowany.
Zwroty i odstąpienie od umowy
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub zwrotu towaru, należy postępować zgodnie z instrukcją i regulaminem sklepu-partnera. Z tego powodu Crafthaus.pl nie przyjmuje przesyłek zwrotnych i nie pośredniczy w ich wysyłce.
Reklamacje dotyczące dostawy
Wszelkie kwestie związane z doręczeniem (opóźnienia, uszkodzenia, brak kompletu) należy zgłaszać bezpośrednio do sklepu-partnera lub firmy kurierskiej wskazanej przy zamówieniu. Na stronach naszych partnerów znajdują się formularze kontaktowe i procedury reklamacyjne.
Łączenie zamówień i adresy wysyłki
Jeśli jako użytkownik kupiłeś produkty od kilku partnerów, będą one wysyłane oddzielnie zgodnie z zasadami każdego sklepu. Crafthaus.pl nie ma możliwości łączenia zamówień, zmiany adresu dostawy ani modyfikowania warunków wysyłki.
Crafthaus.pl to przewodnik zakupowy, który inspiruje, porównuje i prezentuje ofertę produktową innych sklepów. Dlatego też dostawa, płatności, zwroty i reklamacje są obsługiwane przez sklep, w którym użytkownik finalizuje zamówienie.
Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu kontaktu do danego partnera, napisz do nas, a my chętnie wskażemy odpowiednią stronę lub dział obsługi klienta.